Jesteśmy Agencją Doradztwa Personalnego oferującą liczne rozwiązania outsourcingowe takie jak: doradztwo personalne (rekrutacja i selekcja, audyt personalny, szkolenia), praca tymczasowa, koordynacja przedstawicieli handlowych oraz telemarketerów oraz obsługa personalna imprez okolicznościowych (targi, konferencje).
Dla naszego Klienta, firmy będącej liderem w swojej branży, do nowo otwartego punktu sprzedażowo - usługowego poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:
Zastępca Kierownika Sklepu Premium
nr ref: ZKS_0510_WAWA_O
miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
realizacja planów sprzedażowych
organizowanie pracy i zarządzanie grupą pracowników
obsługa klienta oraz kierowanie bieżącą działalnością sklepu
dbałość o prawidłową prezentację towaru zgodną z obowiązującymi standardami
Wymagania:
3-letnie doświadczenie w obsłudze klienta
2-letnie doświadczenie w zarządzaniu pracownikami
wiedza z zakresu prawa pracy (czas pracy, obowiązki pracodawcy)
dobra organizacja czasu pracy
dbałość o porządek i standardy pracy
aktualna książeczka zdrowia sanepidu
dyspozycyjność
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę w młodym dynamicznym zespole
możliwość rozwoju zawodowego
terminowość i regularność wypłat
Osoby zainteresowane podjęciem pracy prosimy przesyłać aplikacje cv wraz z zakresem obowiązków na adres mailowy: k.dudzinska@pgbhr.com w treści wpisując nr referencyjny: ZKS_0510_WAWA_O