Ładowanie...

Profesjonalna Obsługa Klienta

Techniki wykorzystywane podczas szkoleń:

1. Prezentacje multimedialne
2. Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
3. Analiza przypadku, case study
4. Testy psychologiczne
5. Indywidualne doradztwo
6. Dyskusje
7. Gry symulacyjne
8. Scenki, psychodrama
9. Demonstracje

Obszary szkolenia:


Komunikacja i autoprezentacja - Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji

Zarządzanie sobą w czasie - Skuteczne wykorzystywanie czasu, zarządzanie celami, metody efektywnego planowania

Budowanie długofalowych relacji z Klientem- Zasady skutecznych kontaktów z Klientami, typy klientów, prowadzenie prezentacji i kontaktu telefonicznego z Klientem, efektywna sprzedaż, praca z trudnym Klientem

Wywieranie wpływu - Podstawowe zasady wywierania wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji

Skuteczne Negocjacje - Etapy negocjacji, rodzaje i funkcje negocjacji, skuteczne negocjacje w praktyce

Savoir Vivre w Biznesie - Zasady savoir vivru w biznesie, kreowanie profesjonalnego wizerunku w kontaktach służbowych


Dokładny program szkolenia dostępny jest w Kalendarzu Szkoleń na stronie www.perspecta.pl

Termin i miejsce szkolenia:

10.03.2012 Gdańsk

Koszt szkolenia:

289 PLN/ osoba AKTUALNA PROMOCJA 229 PLN

Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat.

Zapraszamy do Uczestnictwa w pozostałych szkoleniach otwartych oraz korzystania z promocji cenowych. Szczegóły na www.perspecta.pl w zakładce szkolenia otwarte.

Serwis ogłoszeniowy iOferta.pl prowadzony jest przez firmę Meteoryt Sp. z o.o. ze Szczytna. Kliknij tutaj

 

Regulamin

Zalogowanie się do serwisu oznacza akceptację regulaminu serwisu ogłoszeniowego w aktualnym brzmieniu. Kliknij tutaj zapoznać się z regulaminem.