Techniki wykorzystywane podczas szkoleń:
1. Prezentacje multimedialne
2. Ćwiczenia dostosowane do grupy szkoleniowej
3. Analiza przypadku, case study
4. Testy psychologiczne
5. Indywidualne doradztwo
6. Dyskusje
7. Gry symulacyjne
8. Scenki, psychodrama
9. Demonstracje
Obszary szkolenia:
Rola asystentki w sekretariacie Zadania asystentki, podstawowe funkcje sekretariatu, kompetencje asystentki, narzędzia pracy i ich zastosowanie.
Komunikacja i autoprezentacja Budowanie pierwszego wrażenia, metody skutecznej komunikacji w zespole, rodzaje pytań i ich dostosowanie do sytuacji, trening aktywnego słuchania, parafraza, odzwierciedlanie, mowa ciała, budowanie pozytywnych relacji w firmie.
Zarządzanie sobą w czasie Wyznaczanie calu za pomocą metody SMART, metody planowania o organizowania pracy w sekretariacie, zasady zarządzania sobą w czasie: Zasada Pareto, ABC, matryca Eisenhowera. Stres oraz sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych.
Asertywność Budowanie pewności siebie, zachowania asertywne, agresywne, bierne oraz manipulacyjne, kreowanie zachowań asertywnych w biurze.
Wywieranie wpływu Zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, stopa w drzwiach, zasada kontrastu, lubienia. Zastosowanie zasad wywierania wpływu podczas negocjacji.
Wizerunek oraz Savoir Vivre w biznesie Elegancja w pracy, tworzenie profesjonalnego wizerunku, błędy w kreowaniu stylu, zasady savoir vivru w biznesie, etykieta pracy w biurze
Dokładny program szkolenia dostępny jest w Kalendarzu Szkoleń na stronie www.perspecta.pl
Termin i miejsce szkolenia:
24.03.2012 Gdańsk
Koszt szkolenia:
289 PLN
Uczestnicy szkolenia otrzymują certyfikat.
Pozostałe szkolenia otwarte oraz promocje cenowe dostępne na www.perspecta.pl - zakładka szkolenia otwarte.