Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
PRACOWNIK SAMORZĄDOWY: PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE
Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:
• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście
• Wykwalifikowana kadra trenerska
• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia
• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika
• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych
Narzędzia Szkoleniowe:
• Prezentacje multimedialne
• Analiza przypadków, case study
• Indywidualne doradztwo
• Gry symulacyjne
• Testy psychologiczne
• Dyskusje, Demonstracje
• Scenki
• Psychodrama
Cel szkolenia:
Kompetentny pracownik samorządowy to właściwa osoba na właściwym stanowisku. Zna swoje prawa
i obowiązki w pracy, angażuje się w powierzone zadania, jest uprzejma, cierpliwa i życzliwa. Jednocześnie jest świadoma odpowiedzialności za swoje działania, których efekty są niemal od razu zauważane w środowisku lokalnym. Tutaj liczą się głównie predyspozycje intelektualne, ale także niezbędna wiedza z zakresu prawa i procedur administracyjnych, w tym szczególnie samorządowych.
Celem warsztatów jest:
Uzyskanie teoretycznej i praktycznej wiedzy na temat podstawowych aspektów prawnych związanych z pracą administracji samorządowych
Przekazanie niezbędnych informacji na temat postepowania z dokumentacja w urzędzie
Przedstawienie kanonu reguł etycznych
Praktyczne przygotowanie pracowników urzędów do wykonywania zadań
Ramowy program szkolenia:
KOMUNIKACJA I DOBRA ORGANIZACJA – PODSTAWY PROFEJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA
Przypomnienie podstaw efektywnej komunikacji interpersonalnej. Autoanaliza własnego stylu komunikacji – test dla uczestników. Od czego zależy efektywność komunikacji? Dlaczego komunikacja bywa nieskuteczna? Bariery komunikacyjne i sposoby ich pokonywania. Co nasze ciało mówi innym ludziom, co ich