Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:
MARKETING W FIRMIE
W ramach uczestnictwa w szkoleniu gwarantujemy:
• Wykwalifikowaną kadrę prowadzącą szkolenia
• Otrzymanie certyfikatu ukończenia szkolenia
• Wypracowane i sprawdzone metody szkolenia i rozwijania kompetencji
• Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
• Szkolenie prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki
• Pakiet materiałów szkoleniowych pozwalający Uczestnikom na powtarzanie materiału
• Małe grupy szkoleniowe
• Oszczędność czasu i kosztów
Trenerzy PERSPECTA prowadzą szkolenia w sposób, umożliwiający praktyczne ćwiczenie nabywanych umiejętności. W trakcie szkolenia korzystamy z wielu narzędzi szkoleniowych m.in.:
• Prezentacji multimedialnych.
• Analiz przypadków, case study
• Indywidualnego doradztwa
• Gier symulacyjnych
• Ćwiczeń dostosowane do grupy szkoleniowej
• Testów psychologicznych
• Dyskusji, Demonstracji
• Scenek, psychodramy
Ramowy program szkolenia:
• Część I – MARKETING W FIRMIE: Pojęcie marketingu, kanały działań marketingowych – zalety i wady, Marketing MIX jako zasada skutecznego działania firmy, produkt, cena, promocja, dystrybucja, sprzedaż produktów, a sprzedaż usług, badanie potrzeb klientów, analiza rynku, dopasowanie produktu do grupy docelowej.
• Część II – WIZERUNEK FIRMY: Budowanie profesjonalnego wizerunku firmy, znaczenie kolorystyki w kampanii reklamowej, opracowanie loga firmy, nazwa firmy i jej znaczenie na rynku, działania promocyjne firmy, wybór właściwego kanału dystrybucji i promocji, reklama telewizyjna, prasowa, radiowa, ulotki, plakaty, eventy, zbudowanie profesjonalnej strony internetowej, indywidualna analiza własnej strony internetowej, praca nad zmianą kluczowych elementów, oddziaływanie podprogowe na stronie internetowej, formatowanie tekstu na materiałach firmowych i stronie internetowej.
• Część II – STANDARDY FIRMY: Standardy i normy obowiązujące w firmie, spójność materia